سرم درمانی در منزل

سرم درمانی در منزل : افراد بسیاری از تزریقات می هراسند. به ویژه اگر تزریق در جا های مخصوصی چون بیمارستان ها یا درمانگاه ها صورت گیرد. از آن طرف عده دیگری هم هستند که در طی پروسه درمان خود امکان مراجعه به این مراکز را ندارند. با این وجود، آیا آنان میبایست بخاطر شرایطشان از روند درمان و تزریق داروی مدنظر عقب بمانند؟ قطعا جواب منفی میباشد. امکان تزریق سرم در منزل برای یاری به این دسته از افراد فراهم شده میباشد.

با این وجود، پرسش این جا است؛ آیا در هر شرایطی و بوسیله هر فردی می توان سرم را تزریق کرد؟ برای انجام هر چه بهتر این کار در اول نیاز به ویزیت دکتر است؛ حتی ویزیت دکتر در منزل. دکتر تنها فردی میباشد که بصورت حرفه ای میتواند مشکل را تشخیص داده و برترین دوره درمان را تعیین بکند. باقی کار هم بر عهده پرستار خواهد بود. بدون شک یک پرستار آموزش دیده و متخصص با بالاترین دقت اینکار را انجام خواهد داد. نتیجه این عمل هم بهبود هر چه سریعتر مریض میباشد.

همه چیز درباره سرم درمانی در منزل

روند بدین شکل است: پرستار سوزن درون لوله نازک (کاتتر یا catheter) را از پوست عبور داده و وارد رگ میکند. پس از آن سوزن خارج میگردد، ولی کاتتر در رگ باقی میماند. در پایان هم بمنظور جلوگیری از حرکت یا افتادن آن، از چسب یاری گرفته میشود.

اگر چه روند تزریقات سرم عموما بدون درد میباشد. ولی همان چسباندن سوزن در مرحله ابتدایی امکان دارد کمی سوزش یا درد به همراه داشته باشد. علی الخصوص اگر بد رگ باشید. یعنی عمل رگ گیری شما نسبتا کار دشواری بوده باشد. زیرا در این شرایط روند تزریق سعی بیشتری را میطلبد.

تزریق سرم بدون نسخه

همانطور که احتمالا حدس میزنید اینکار شدنی نیست. متاسفانه برخی از افراد به محض بروز ضعف یا علائم بعضی از بیماری ها به مراکز درمانی مراجعه می کنند تا بصورت خودسرانه سرم دریافت نمایند. حتی بدون این که پزشکی آنان را ویزیت کرده باشد. اگرچه مراکز درمانی هم وجود دارند که متاسفانه به دلیل منافع مالی به این خواسته جواب منفی نمی بدهند. ولی میبایست درنظر داشته باشید که اینکار به هیچ وجه ایمن نیست.

سرم تنها زمانی قابل تجویز میباشد که امکان مصرف آب یا مواد غذایی بصورت عادی و از راه دهان امکان پذیر نباشد. بنابراین هر گونه استفاده غیر حرفه ای دیگری از آن نه تنها سودمند نیست بلکه در طولانی مدت هم مشکل ساز خواهد بود. خواه تزریق سرم در یک مرکز درمانی انجام شود، خواه در خانه.
با این شرایط، در چه مواردی سرم تجویز می شود؟

سرم درمانی در منزل

چرا افراد به سرم نیاز پیدا می کنند؟

بمنظور اصلاح الکترولیت ها، جایگزینی مایعات، درمان عفونت های قارچی و باکتریایی، انتقال خون و تزریق برخی از داروها از سرم استفاده میگردد. برای مثال، داروهایی چون آنتی بیوتیک ها، ویتامین ها و داروهای ضد قارچ در بیماری های حاد. البته ضروری به ذکر میباشد معمولا سرم را در درمان کم آبی بدن هم بکار می برند.

سرم در بسیاری از بیماری های حاد و دردناکی چون سرطان ها، کرون، آرتریت روماتوئید، نقص ایمنی بدن، نارسایی قلب و … کاربرد دارد. همانطور که میدانید این موارد بیماری های زیاد جدی هستند. از این رو تزریق سرم هم حتما میبایست بوسیله یک پرستار حاذق و با تجربه انجام پذیرد. حتی اگر بنابر تزریق سرم در منزل باشد.

آیا سرم کارساز خواهد بود؟

مثلا کسانی که به آنفولانزا دچار میشوند (به خصوص در سنین خیلی کم یا خیلی زیاد) به سرم نیاز پیدا خواهند نمود. البته علاوه بر سرم به دیگر داروها هم احتیاج خواهند داشت. تجویز سرم در افراد دیگری که بر اثر ورزش فراوان دچار کم آبی بدن شده اند یا بر اثر پروازهای طولانی، خیلی خسته هستند هم کارساز خواهد بود.

بصورت کلی، اگر مشکل شما به جای تزریق، با نوشیدن مایعات فروان حل میشود، بهتر میباشد اینکار را انجام بدهید. در غیر این صورت، اگر حالا عمومی شما به قدری آشفته میباشد که توانایی انجام اینکار را ندارید، قطعا تزریق سرم برای شما گزینه متناسب تری خواهد بود.

دلیل این امر، احتمال اتفاقاتی میباشد که در حین تزریق رخ میدهد. برای مثال، اگر دست شما به اندازه کافی استریل نشده باشد، خطرات و عواقب غیر قابل قبل بینی در انتظار شما خواهد بود. از این رو، حدالامکان بدن خود را مرطوب نگه دارید و در شرایط حاد و خاص برای درمان از سرم استفاده نمایید.

تزریق سرم سریعترین راه برای رساندن مواد تغذیه ای به بدن میباشد ، زیرا سرم زدن دستگاه گوارش و روده ها را دور میزند و مستقیماً وارد بافت ها میشود و در نتیجه میزان جذب آن زیاد بالا میباشد. در گذشته ، مواد مغذی داخل وریدی ترجیحا برای آن دسته از کسانی که که کمبود آب بدن و کمبود مواد تغذیه ای داشتند و یا قادر به مصرف از راه خوراکی نبودند، استفاده می شد وآن هم به طور سنتی فقط در بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می گردید.

سرم درمانی در منزل : 

ولی امروزه میتوان تزریق سرم در منزل را بوسیله پرستارانی که به طور ویژه و حرفه ای آموزش دیده و تحصیل کرده دانشگاهی می باشند و نکته ها مهم درباره تزریق سرم درمنزل را به خوبی می دانند انجام داد. هم چنین امروزه افراد سالم هم می توانند از راه وصل سرم یا درمان داخل وریدی ، مواد مغذی دریافت کنند و بیش از نعمت سلامتی بهره ببرند و و انرژی خود را زیاد زیاد شدن بدهند.

بنابراین، اگر می خواهید ایمنی بدن خود را تقویت کرده و زیاد شدن بدهید ، مواد معدنی و مایعات از دست رفته را از راه سرم زدن جایگزین نمایید. تزریق سرم در منزل بوسیله پرستاران آموزش دیده و با تجربه می تواند مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته بدن شما را به تعادل برساند.

تزریق سرم تقویتی در منزل

شاید واژه سرم تقویتی را زیاد شنیده باشید. وقتی که از این کلمه استفاده میشود منظور بر این میباشد که با این سرم بدن را تقویت کنیم. حالا سرم تقویتی میتواند سرم قندی نمکی یا سرم نرمال سالین یا سرم قندی باشد. هم چنین از سرم هاف سالین هم میتوانیم به عنوان سرم تقویتی استفاده کنیم، که به همه سرم های ذکر شده ویتامین سی و ویتامین ب کمپلکس اضافه شده است که به آن سرم تقویتی می گویند و در خدمات تزریق سرم در منزل کیان می باشد.

هم چنین با اضافه نمودن آمپول سولوویت به سرم هم میتوان سرم تقویتی را درست کردن نمود که به آن مردم عوام سرم رنگی هم می گویند. قابل ذکر میباشد که از آمپول نوروبیون هم میتوان به عنوان تقویتی استفاده نمود که تزریق آمپول نوروبیون در منزل از خدمات تریق مرکز کیان میباشد. آمپول نوروبیون قابل تزریق در سرم نمی باشد.

زدن سرم یا سرم درمانی در منزل

ازدیگر کاربردهای زدن سرم و تزریق داخل وریدی رساندن سریع دارو به بدن مریض میباشد . بعضی اوقات بیماران نمی توانند از راه دهان و خواکی دارو را مصرف کنند علاوه بر این، برخی از داروها بصورت خوراکی تجویز نمی شوند زیرا اسیدهای معده باعث از بین رفتن آنان میشود و دیگر برای درمان بیماری اثر بخشی ندارند .

سرم درمانی در منزل

علل زیادی وجود دارد که باعث میشود داروها از راه خوراکی وارد بدن نشوند. در اینگونه موارد دارو از راه داخل وریدی یا همان سرم زدن به بیماران داده میشود.نکته ها مهم در سرم درمانی درمنزل با توجه به روش مورد استفاده فرق میکند.
با این حالا زدن سرم داخل وریدی دارو مستقیماً به خون یکی از برترین و سریعترین روش های رساندن دارو به مریض میباشد هنگامی دارو داخل وریدی به مریض تزریق شود مدت وقت آغاز اثر آن هم کوتاه میشود.

این روش درمان عمدتا جهت درمان بیماری های شدید و مزمن انجام میشود که به آنتی بیوتیک های خوراکی جواب متناسب نمی بدهند. سرطان ها و بد خیمی ها و درد ناشی از سرطان ها ؛ بیماری های داخلی دستگاه گوارش ؛ از دست رفتن آب بدن ناشی از حالت تهوع، استفراغ و اسهال و خونریزی و بیماری کرونا نمونه های شایع هستند که تزریق سرم و درمان داخل وریدی برای آنان انجام میشود.

چند بیماری های پیچیده ای که به برترین وجه به درمان های داخل وریدی جواب می بدهند عبارتند از: پسوریازیس ، تب کنگو شوک هایپوولومیک و برخی از انواع اختلالات نقص ایمنی می باشند.

وصل سرم در منزل(سرم تراپی)

تزریق سرم در منزل یکی از خدماتی میباشد که پرستاران متخصص و آموزش دیده دانشگاهی ما درجهت سرم درمانی در منزل برای بیماران انجام میدهند.معمولا آن دسته از بیمارانی که دچار کاهش فشارخون و افت قند خون می شوند به سرم زدن نیاز دارند
همانطور که گفته شد این خدمات پرستاری میبایست حتما بوسیله فردی متخصص انجام بگیرد در غیر این صورت مشکلاتی نظیر کبودی پوست و درد ناحیه و از بین رفتن دیواره رگ میشود.

کارشناس پرستاری جهت انجام تزریق سرم سن و جنس مریض را درنظر گرفته و مناسب با آن آنژیوکت های مربوطه را استفاده میکند تا حداقل درد به مریض هنگام رگ گیری شود .اگر مریض بعد از افت فشار یا کاهش قند خون از حالا رفته و دچار سقوط شود و بدن مریض آسیب ببیند ، فیزیوتراپ های ما بعد از ارائه خدمات وصل سرم در منزل بوسیله پرستاران موسسه کیان، برای بهبودی حالا مریض و رضایت کامل از خدمات کار درمانی و ماساژ درمانی در منزل را هم برای مریض انجام داده تا مریض احساس ناراحتی و بی حالی و ضعف نداشته باشد و یکی از مواردی که دکتر برای مریض ارائه می کند تزریق سرم در منزل میباشد.

سرم درمانی در منزل

تزریق سرم در بیمارانی که مبتلا به افت فشار یا قند خون هستند مورد نیاز میباشد. تزریق سرم در منزل میبایست بوسیله یک متخصص آماده انجام شود. هنگام تزریق سرم در خانه، پرستار مجرب سن مریض را بررسی میکند و یکی از انواع تزریق کننده های سرم را (آنژوکت) برای کاهش درد مریض انتخاب کرده و استفاده میکند.

ما خدمات فیزیوتراپی در منزل و پانسمان زخم در منزل را هم ارائه میکنیم. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

نحوه تزریق سرم در منزل (تزریق داخل وریدی)

در این قسمت نکته ها مهم در مورد نحوه تزریق سرم در منزل ارائه میشود.
سرم زدن از اصلی ترین خدمات پرستاری در منزل میباشد که اکثر مردم به آن نیاز دارند. هم چنین از ابتدایی ترین و پایه ای ترین اصول و مهارت هایی میباشد که یک پرستار می آموزد با این حالا مسلط شدن بر این امرسخت میباشد و با سعی و تمرین مداوم و تجربه اندوزی زیاد مهارت ضروری بدست می آید.

A. آهسته و آماده باشید:

سرم تراپی بستگی به آمادگی و مهارت و توانایی پرستار دارد. شما حتما میبایست با مددجو هماهنگ باشید زیرا یک حرکت زود هنگام و عصبی و عجولانه منجر به ناتوانی در تزریق سرم میشود . اول ترس مریض را کاهش بدهید. مطمئن بشوید که مریض برای رگ گیری به اندازه کافی آماده میباشد .

B. اعتماد به نفس خود را به مریض نشان دهید:

خود را باور داشته باشید و به مریض اطمینان بدهید که بلدید چه کاری را انجام می بدهید.مریض هنگامی اعتماد به نفس شما را مشاهده بکند همکاری میکند.

C. ترس از سوزن در مریض را بررسی کنید:

سوزن هراسی واکنشی میباشد که اکثرا در نتیجه وصل و تزریق سرم قبلی وجود دارد. علائم آن همچون تاکی کاردی یا زیاد شدن ضربان قلب وافزایش فشار خون پیش از وارد شدن نیدل میباشد. با اعتماد به نفس و لحنی آهسته بخش به مریض اطمینان بدهید ، حواستان باشد سوزن تا آخرین لحظه در معرض دید نباشد . استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی همچون لیدوکائین می تواند به کاهش سوزن هراسی هم یاری بکند.

D. اقدامات ضروری برای کنترل عفونت را انجام دهید:

یکی از نکته ها مهم و ضروری در سرم زدن در منزل رعایت اصول اولیه کنترل عفونت میباشد. در حین استفاده از آنژیوکت دستکش استفاده نمایید. وصل سرم یک روش تهاجمی میباشد و میبایست ازبهترین تکنیک ها برای کنترل عفونت استفاده شود. با استفاده از یک پد الکلی یا سواپ پنبه میکرو ارگانیسم ها به حداقل رسیده و رگ موردنظر واضح تر میشود.

E. رگ را ارزیابی کنید:

قبل از رگ گیری و وصل سرم حتما از پسندیده بودن رگ اطمینان حاصل نمایید . یک فرد سالم دارای رگ های پسندیده نرم و درشت میباشد و فرد مریض رگ های ضعیف دارد و رگ های پر آب و صحیح برای رگ گیری متناسب می باشند . بعضی از بیماران به درمان وریدی و تزریق سرم نیاز دارند که البته نحوه تزریق سرم هم مهم میباشد، ولی بدن آنان کم آب میباشد، بنابراین رگ گیری از مریض چالش سخت میشود. برای جلوگیری از آسیب به ورید،همیشه اول بررسی نمایید و به دنبال وریدی باشید که پسندیده باشد و در حین وارد نمودن نیدل آسیب نبیند.

F. برای پیدا نمودن رگ متناسب لمس نمایید :

رگ گیری صحیح یکی از مهم ترین نکته ها مهم در سرم زدن میباشد. اگر رگ مناسبی نمی بینید، بیش از چشم خود به حس انگشتان اعتماد نمایید. میتوانید با لمس نمودن یک رگ بوسیله انگشتان رگ متناسب پیدا نمایید. با نگاه نمیتوان تاندون و رگ را به طور کامل تشخیص داد حتما از لمس استفاده نمایید.

G. کانول را به درستی انتخاب کنید:

یکی دیگر از مهم ترین نکته ها مهم در وصل سرم در منزل انتخاب آنژیوکت متناسب میباشد .در هنگام انتخاب کانول، نوع تزریق مورد نیاز را حتما درنظر بگیرید. سوزن های کوچک جهت تزریق خون و مواد مغذی متناسب نمی باشند و سوزن های بزرگ برای سرم درمانی مناسبند. در حالا حاضر تجهیزات پزشکی بدون سوزن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند تا آسیب رگ در حین و بعد از وارد نمودن به ورید حداقل برسد.

سرم درمانی در منزل

تزریق سرم یا سرم درمانی در منزل ( بیماران کرونایی)

تا چند سال پیش خدمات پرستاری همچون تزریق سرم کمتر در منزل انجام میگرفت. ولی در این ایام به دلیل اوضاع به وجود آمده بیش مراکز خدمات پرستاری در منزل امکان تزریق سرم بوسیله پرستار در دوران کرونا را برای بیماران خود امکان پذیر ساخته اند. بیماران با دلایل متفاوتی نیاز دارند که گاهی به آنان سرم تزریق گردد. از دلایل مهم آن به خاطر مصرف داروها و برطرف نمودن نیاز انسان به مایعات و یا انواع الکترولیت های مختلف بدن مریض میباشد.

از اینرو نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری در همه خانواده ها وجود دارد که یکی از آنان تزریق سرم در منزل میباشد.

با صرف نظر از رفت و آمد و ترافیک، هر خانواده ای می تواند دکتر و پرستار نیاز داشته باشد که به طور کلی انتقال افراد سالمند در خانواده ها امکان پذیر نیست و نیاز میباشد دکتر یا پرستار به خانه ما مراجعه کنند. پس شما عزیزان برای استفاده از خدمات تزریق سرم در خانه کیان می توانید با ما تماس گرفته تا در سریع ترین حالت ممکن از خدمات ما استفاده نمایید.

هم چنین اگر شخصی نیاز به تزریق سرم داشته و به هردلیلی نتواند به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه بکند، میتواند از خدمات تزریق سرم در منزل ما استفاده کرده تا از خطر ابتلا به کرونا هم جلوگیری بکند.

بسیاری از انسان ها وقتی که تزریق سرم در منزل مطرح میشود می گویند مگر می شود؟ در منزل چطور اینکار را انجام می دهند؟ خب این موضوع انقدر ها هم سخت نمی باشد به شرط این که اینکار بوسیله یک پرستار با تجربه و وارد به تزریق سرم انجام بگیرد تا هم روند بهبود مریض زودتر حاصل شود و هم سلامت مریض تضمین گردد.

به طور کلی این را میشود گفت که مزایای وصل سرم در منزل به مراتب بیش از مراکز درمانی میباشد.

مزایای استفاده از خدمات سرم درمانی در منزل

وقتی که خدمات پزشکی و پرستاری بصورت شخصی و خصوصی ارائه می گردد نتایج بهتری قابل مشاهده میباشد. وصل سرم در منزل هم از مواردی میباشد که میتواند تخصصی ارائه شود. البته به شرطی که بوسیله یک فرد باتجربه و کاربلد انجام شود. تعدادی از مهم ترین مزایای تزریق سرم در منزل عبارتند از:

• استفاده از تجهیزات استریل و رعایت نمودن پایان نکته ها ایمنی و بهداشتی:

زمانیکه سرم زدن در منزل انجام شود دیگر نگرانی بابت ابتلای مریض به کرونا ویروس و عفونت های بیمارستانی نمی باشد.

• آسایش و راحتی بیمار و همراهان او:

حریم خانه و خانواده آرامش خاصی به بیمار خواهد داد و اعضای خانواده با کیفیت بهتر و بیشتری از بیمار مراقبت می نمایند.

• صرفه جویی در زمان و هزینه:

با سرم درمانی در منزل بصورت شبانه روزی در تهران علاوه بر این که در زمان شما صرفه جویی خواهد شد، قیمت های درمان هم کاهش خواهد یافت زیرا نیازی به صرف قیمت بابت خروج از خانه و رفتن به مراکز درمانی نخواهید داشت.

پرستار به چند راه می تواند ناراحتی مریض را کاهش دهد

انتخاب یک سوزن نوک تیز با طول و قطر متناسب.

انتخاب محل متناسب تزریق و استفاده از مناطق آناتومیک متناسب.

پیش از تزریق محل تزریق را یخ بگذارید تا درست کردن بی حسی موضعی بکند و از شدت درد بکاهد.

سوزن را به نرمی و سریع داخل بافت نمایید.

سرنگ را در حینی که سوزن در بافت میباشد نگهدارید.

برای کم نمودن سفتی ، عضلات بیمار را در وضعیت متناسب قرار بدهید.

توجه بیمار را با صحبت نمودن با او یا معطوف نمودن فکرش به چیزهای خوش آیند از تزریق برگردانید.

محل تزریق را بعد از تزریق برای چند ثانیه ماساژ بدهید مگر ماساژ دادن ممنوع باشد.

سرم درمانی در منزل

انواع سرم و کاربرد های آن

این نکته لازم به ذکر میباشد که سرم‌ها از دو جهت طبقه بندی می‌شوند:

۱- از لحاظ غلظت

۲- از لحاظ ترکیب مواد شیمیایی.

که ما به بررسی انواع سرم از لحاظ ترکیب مواد شیمیایی خواهیم پرداخت :

سرم های نمکی:

از این نوع سرم‌ها برای بالا بردن فشار خون کسانی که بر اثر شنیدن یک خبر ناگهانی ناگوار ، دچار کاهش و افت فشار خون می‌شوند، استفاده میگردد . هم چنین این سرم ها برای حفظ تعادل مایعات و الکترولیت های بدن کاربرد دارند.

سرم های قندی:

سرم های قندی را با درصد های مختلف و کاربرد متفاوت در بازار رویت میکنیم. از جمله مهم‌ترین کاربرد‌های این سرم‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

دفع نمودن سم از بدن

کاهش دمای بدن

 تامین انرژی کافی مریض

درد مریض را تسکین می بدهند.

سرم های قندی نمکی:

برای تامین الکترولیت ها و مایعات بدن و جبران آب از دست رفته از این سرم ها استفاده میشود.

سرم رینگر لاکتات:

این سرم از الکترولیت های سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلر و لاکتات تشکیل شده میباشد و ترکیبی همانند پلاسمای خون انسان را دارا میباشد که از پیشنهاد شیمیایی همچون پلاسمای خون می ماند . هنگامی بدن با کاهش مایعات مواجه میشود این سرم بر تمامی سرمها ارجحیت دارد به طور معمول این سرم برای جبران مایعات و الکترولیت‌های از دست رفته بدن ، به خصوص پیش و بعد از جراحی‌ها، استفاده می‌گردد.

سرم دکستران: (سرم درمانی در منزل)

معمولا این نوع سرم در درمان‌ شوک ناشی از عمل‌های جراحی سنگین یا آسیب‌هایی همچون سوختگی وسیع قابل استفاده است. اگر یک مریض مبتلا به جراحت و سوختگی در منزل دارید برای تزریق سرم دکستران میتوانید از خدمات تزریق سرم در منزل موسسه خدمات پرستاری کیان استفاده نمایید تا روند بهبودی و سلامت بیمارتان را در خانه سرعت ببخشید.

سرم ژلاتین تعدیل یافته ( هماکسل ):

این سرم ترجیحا برای شوک ناشی از کاهش مقدار حجم خون، بیماری های کلیوی و هم چنین دیابت استفاده می‌ گردد. برترین راه برای مراقبت از بیماران کلیوی و دیابتی در منزل تزریق به موقع این سرم میباشد که میتوانید از خدمات تزریق سرم در منزل کیان استفاده نمایید.

سرم کربوهیدراتی:

از این نوع سرم جهت تامین نیازهای غذایی مددجویان و بهتر شدن قوای جسمانی بیماران استفاده میشود.

متذکر بشویم که سرم‌های دیگری همچون سرم اینترالیپید، سرم آمینواسید ، سرم آلبومین .. هم وجود دارد. چنانچه مشتاق هستید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید، می‌توانید با یک جستجوی ساده، اطلاعاتی اولیه در رابطه با آن‌ها را به دست بیاورید.

سرم مانیتول :

در کسانی که به دلایلی مثل فشار خون ، سوختگی، بیماری قلبی ، اختلالات کلیوی دچار عدم تعادل مایعات بدن شده اند کار برد دارد.

تزریق سرم یا سرم درمانی در منزل چطور است؟

برای این روش از تزریق میبایست به دنبال یک موسسه معتبر باشید. موسسه ای که از یک تیم پرستاری قوی و خبره تشکیل شده میباشد و خدمات پرستاری در منزل هم ارائه میدهد. پرستاران با تجربه و متخصص موسسه خدمات پرستاری در منزل همراه شما، به شما یاری می کنند تا تزریق سرم را در محل موردنظر خود به سادگی انجام بدهید. این پرستاران نه تنها برای تزریق هر چه استریل تر سرم آموزش دیده اند، بلکه لحظه به لحظه جواب مریض به سرم را مورد بررسی قرار می بدهند.

به علاوه، انجام نوع تزریق از قیمت های پذیرش در مراکز درمانی و رفت و آمد به آنان می کاهد. به همین دلیل، اگر با ترس و استرس در مرورگر به دنبال موسسه ای معتبر برای تزریق سرم در منزل هستید، درنظر داشته باشید که با یاری ما، دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. متخصصین ما همواره برای خدمت رسانی به شما آماده اند.

مطالب مرتبط :