اجاره دستگاه بای پپ

اجاره و فروش دستگاه بای پپ:اجاره دستگاه بای پپبرای کسانی که مشکلات تنفسی دارند زیاد کارآمد میباشد برای مشاوره و درج درخواست اجاره بای پپ در تهران با ما تماس بگیرید.📞 یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند کیفیت زندگی افراد تحت تاثیر قرار دهد، مشکلات تنفسی است. بسیاری از افراد تحت تاثیر مشکلات تنفسی بستری می‌شوند و حتی پس از بهبودی هم به دلیل احتیاجی که به تجهیزات تنفسی دارند مجبورند بستری باشند.

ولی راهکار دیگری که برای این افراد وجود دارد، اجاره دستگاه بای پپ می‌باشد. همانطور که می‌دانید این روزها استقبال زیادی برای مراقبت از بیماران در منزل و پرستاری در منزل وجود دارد. اجاره بای پپ هم با این هدف گونه می‌گیرد.

اجاره و فروش دستگاه بای پپ در مجموعه خدمات پرستاری همراه شما

شما عزیزان میتوانید برای اجاره و فروش دستگاه بای پپ به مجموعه ی پرستاری همراه شما مراجعه کنید یا با شماره های ۰۲۱-۶۶۶۷۶۸۴۰۰۹۳۷۱۵۳۴۰۲۹
۰۹۱۲۹۲۱۰۵۵۲—-تماس حاصل فرمایید.

تخت بیمارستانی یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که می تواند بصورت ۲۴ ساعته مورد استفاده بیماران قرار گیرد، تخت های بیمارستانی بر اساس نوع مکانیزم، تعداد شکن، کاربرد و طرز استفاده با یکدیگر متفاوت بوده و از هر کدام استفاده مخصوصی میشود.

دستگاه بای پپ چیست؟

با توجه به این که برخی بیماران کفایت تنفسی نداشته و نمی‌توانند بصورت طبیعی تنفس کافی داشته باشند به تجهیزات کمکی برای تنفس احتیاج دارند. دستگاه بای پپ نوعی ونتیلاتور فشار مثبت ۲ سطحی میباشد که برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و ریوی استفاده می‌شود و فشار ضروری برای دم و بازدم آنان را درست کردن می‌‌کند.

این دستگاه در محیط‌های کلینیکی و خانگی با تشخیص دکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.بیشترین کاربرد دستگاه بای پپ زمانی است که مریض خواب میباشد و امکان دارد تنفس مناسبی نداشته باشد. علاوه بر این پایان کسانی که دچار آپنه تنفسی (قطع تنفس غیر ارادی) به خصوص در هنگام خواب می‌شوند میبایست از این دستگاه استفاده کنند.

هم چنین بیماران مبتلا به عفونت‌های تنفسی یا بیماران مزمن انسدادی ریه امکان دارد به استفاده از دستگاه بای پپ احتیاج داشته باشند. اجاره دستگاه بای پپ در منزل انتخاب ایده‌آلی برای این دسته از بیماران است.

اجاره دستگاه بای پپ

اجاره و فروش دستگاه بای پپ

انواع دستگاه بای پپ

۲ نوع دستگاه بای پپ وجود دارد که هنگام انتخاب دستگاه متناسب میبایست به تناسب آنان با نیازهای خودتان توجه داشته باشید. این ۲ مدل از دستگاه‌های بای پپ تفاوت‌هایی که بصورت عمده دارند در نوع هوادهی می‌باشد:

یک. مدل دستی دستگاه: BiPAP دستگاه‌هایی با فشار ثابت هستند که تنفس را با این فشار درست کردن می‌کنند.

دو. دستگاه BiPAP خودکار: این‌ها دستگاه‌هایی با تنظیم فشار خودکار هستند که بر اساس شرایط شما فشار اکسیژن را تنظیم می‌کنند.

اهمیت اجاره دستگاه بای پپ

اجاره دستگاه بای پپ اغلب برای بهبود تنفس و کیفیت زندگی بیماران تنفسی گونه می‌گیرد. این دستگاه جز تجهیزات پزشکی ریه میباشد و حتی افرادی که در خواب خر و پف می‌کنند یا مشکل خواب دارند هم توصیه می‌شود. در کسانی که دچار آپنه تنفسی می‌شوند،‌در خواب راه‌های تنفسی باریک یا مسدود شده و سبب وقفه تنفسی می‌شود.

دستگاه بای پپ به این افراد یاری می‌کند دچار آپنه نشده و اکسیژن به پایان اندام‌های حیاتی آنان برسد.بنابراین استفاده از دستگاه بای پپ یا سایر تجهیزات تنفسی برای کسانی که کفایت تنفسی ندارند لازم میباشد. این افراد یا میبایست در بیمارستان بستری شده و از تجهیزات آن جا استفاده کنند؛ یا میبایست از این دستگاه در منزل استفاده کنند.

خرید دستگاه بای پپ به دلیل هزینه بالا و استفاده کوتاه مدت آن منطقی نیست. بنابراین اجاره بای پپ به دلیل صرفه اقتصادی و امکان اجاره تا مدت وقت مورد نیاز گزینه زیاد منطقی‌تری می‌باشد.

نحوه کار دستگاه بای پپ (Bipap)

دستگاه بای پپ ۱ دستگاه خانگی جمع و جور میباشد که ۱ مسیر هوای متصل به ماسک داشته میباشد که روی بینی و دهان را می‌پوشاند. دستگاه از فشار هوا برای ورود اکسیژن به ریه‌ها استفاده می‌کند و با توجه به تنظیماتی که بر اساس شرایط مریض گونه گرفته، سطح اکسیژن خون را بالا برده و دی اکسید کربن را دفع می‌کند. این دستگاه بصورت مصنوعی ۱ ریتم تنفسی متناسب برای مریض فراهم می‌کند.
دستگاه‌های بای پپ تایمری دارند که با استفاده از آن می‌تواند تعداد تنفس مریض در دقیقه را حفظ نمود. تجربه بیماران در دوران کرونا اثبات نمود که استفاده از دستگاه بای پپ برای درمان بیماران تنفسی ناشی از بیماری‌های عفونی مثل کووید-۱۹ می‌تواند زیاد مفید باشد. در برخی موارد دستگاه بای پپ با کپسول اکسیژن هم وصل می‌شود تا اکسیژن را با غلظت بیش به فرد برساند.
البته استفاده از این دستگاه برای هر ۱ از بیماران شرایط مختلفی دارد. دکتر مریض را راهنمایی می‌کند که پس از اجاره دستگاه بای پپ از آن استفاده کند. بعضی اوقات از مریض خواسته می‌شود همواره در هنگام خواب یا تنها بعضی اوقات از بای پپ استفاده بکند. استفاده از بای پپ در اول امکان دارد برای مریض آزاردهنده باشد ولی پس از مدتی به پوشیدن ماسک و عبور جریان هوا از آن عادت می‌کند.

نکته ها مهم هنگام اجاره دستگاه بای پپ

اجاره دستگاه بای پپ میبایست با توجه به شرایط شما گونه بگیرد:
· بای پپ را میبایست تنها با دستمال خشک تمیز کرد و هیچگاه نبایستی از آب برای شستشو یا تمیز نمودن آن استفاده نمود.
· فیلتر دستگاه میبایست بصورت هفتگی و با آب گرم و مایع تمیز کننده به طور کامل شسته شود.
· بعد از اجاره دستگاه میبایست از باز نمودن بدنه یا قاب دستگاه خودداری نمایید. این نکته علاوه بر این که از پیشنهاد دریافت سالم و تحویل سالم دستگاه حائز اهمیت میباشد، بلکه باز نمودن دستگاه سبب از بین رفتن گارانتی و خراب شدن دستگاه می‌شود.

مزایای اجاره دستگاه بای پپ

این روزها با زیاد شدن آلودگی‌های هوا، زیاد شدن بارندگی و شیوع بیماری کرونا بیماری‌های تنفسی چند برابر شده‌اند و بیماران به دستگاه‌های تنفسی احتیاج دارند. مشکلات تنفسی ۹ تنها می‌توانند کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار بدهند، بلکه امکان ۱ خواب راحت را هم از این افراد می‌گیرند. از طرفی بیماران برای بهبودی سریع‌تر به تنفسی متناسب احتیاج دارند.

دستگاه بای پپ با حفظ تنفس متناسب برای مریض در رفع این مشکل نقش فوق العاده‌ای دارد.اجاره دستگاه بای پپ مزایای فوق العاده‌ای برای بیماران دارد. ابتدا این که مریض با قیمت مقرون به صرفه می‌تواند در منزل خود بهبود یابد و زندگی عادی داشته باشد. علاوه بر این دستگاه بای پپ در هر شرایطی و حتی در خواب هم کاربرد دارد و بیمارانی که هوشیاری پایینی دارند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

اجاره دستگاه بای پپ

اجاره و فروش دستگاه بای پپ

سایر اجاره بای پپ شامل موارد ذیل خواهد بود:

· فشار تنفس بسته به شرایط مریض بوسیله دستگاه بای پپ تنظیم می‌شود
· زیاد شدن سطح هوشیاری مریض با کفایت تنفسی
· از بین بردن نارسایی تنفسی ناشی از جراحی
· پیشگیری از بروز یا شدت یافتن پنومونی (عفونت تنفسی)
· درمان یا بهبود بیماری‌های مزمن ریوی
· کاهش حملاتن تنفسی ناشی از شوک‌های عصبی
· اصلاح و بهبود تنفسی فرد مبتلا به سندروم هیپرونتیلاسیون چاقی
· کاهش حملات آسم
· امکان استفاده حین خواب برای کسانی که دچار آپنه تنفسی می‌شوند.

 

مطالب مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *