روش‌های آرامسازی سالمندان

روش‌های آرامسازی سالمندان : تکنیک‌های رسیدن به آرامش برای سالمندان

  1. آرام‌سازی عضلات در سالمندان: در این روش سالمند تشویق می‌شود عضلات خود را منقبض یا فشرده و بعدا رها کند. این فشردگی و رهایی شامل عضلات اصلی یعنی شانه ها، بازوها، انگشتان دست، پاها و انگشتان پا می‌شود.
  2. تصویرسازی ذهنی در سالمندان: در این روش از سالمند بخواهید خود را در محلی زیبا در حالا انجام فعالیت مورد علاقه اش تصور بکند. مثلا تصور بکند در سواحل خزر می‌باشند یا روی قله کوه‌های دماوند یا در حالا شنا نمودن در دریاچه ای قشنگ هستند.
  3. انجام ورزش‌های ریلکسی در سالمندان : برخی ورزش‌ها همچون یوگا، پیلاتس و تایچی در بین سالمندان محبوب می‌باشند و به آنان اجازه می بدهند بدنشان را در حالی که روی تکنیک تنفس تمرکز کرده‌اند، تقویت کنند.
  4. گوش دادن موسیقی‌های آرامبخش برای سالمندان
    گوش دادن موسیقی‌های آرامش بخش به سالمندان یاری می‌کند ترس و اضطرابشان را از بین ببرند. منابع استرس در سالمندان با منابع استرس در جوانان متفاوت است، ولی به این معنا نیست که استرس سالمندان خاص است. استرس سالمندان هم می‌تواند به راحتی استرس جوانان از بین برود. تنها مساله این است که این استرس زود تشخیص داده شود و به روش‌های متناسب از بین برود.

 

مرکز خدمات پرستاری در منزل همراه شما آماده خدمات رسانی در زمینه های :

خدمات پرستاری در منزل ،  خدمات پرستاری در بیمارستان ، خدمات پزشکی در منزل ، خدمات پرستاری از سالمند در منزل ، خدمات پرستاری از بیمار در منزل ، خدمات تزریقات در منزل ، خدمات فیزیوتراپی در منزل ، خدمات نگهداری و پرستاری از کودک در منزل ، خدمات همراه در بیمارستان ، خدمات پانسمان در منزل ، خدمات پرستار icu در منزل ، ویزیت پزشک در منزل ، خدمات درمانی در منزل ، خدمات کاردرمانی در منزل ، خدمات سرم درمانی در منزل ، خدمات رادیولوژی در منزل و … آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

————————————————

مطالب مرتبط:

خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان – خدمات پزشکی در منزل مرکز خدمات پرستاری همراه شما

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *