خدمات درمانی در منزل

خدمات درمانی در منزل : درمان در منزل از جمله خدماتی میباشد که بوسیله مرکز ارائه خدمات درمانی و مراقبتی همراه شما در منزل ارائه میشود.

تیم پزشکان و پرستاران مجرب برای بیمارانی که به هر دلیلی قادر به مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشکان نیستند و یا تمایل به دریافت این خدمات در منزل خود دارند، بوسیله مرکز همراه شما به منزل مریض مراجعه می کنند و به تشخیص و تجویز برای مریض می پردازند.

خدمات درمانی در منزل به گروه خاصی از افراد اختصاص ندارد. سالمندانی که دچار بیماری های مزمن بوده و یا به دلیل بیماری و کهولت سن قادر به جابجایی نیستند، بیمارانی که به دلیل تنهایی برای مراجعه به دکتر همراه ندارند.

بیمارانی که دارای بیماری های صعب العلاج بوده و تمایل به حضور در محیط های درمانی ندارند، کسانی که به دلیل شیوع بیماری های واگیر از حضور در اجتماع امتناع می کنند می توانند خدمات درمانی و مراقبتی را در منزل دریافت کنند.

درمان در منزل

سایر گروه هایی که از خدمات درمان در منزل استفاده می کنند بیماران دارای شکستگی، معلولین، افراد دارای سابقه سکته قلبی و مغزی، افراد مبتلا به بیماری های تنفسی و … هستند.

دوره درمان و نقاهت بعد از بیماری برای بیماران و اعضای خانواده زیاد پر استرس خواهد بود. ولی اگر خانواده از حضور کادر درمانی و مراقبتی در هر زمانیکه مورد نیاز باشد اطمینان خاطر داشته باشند به میزان زیادی از حجم استرس ان ها کاسته خواهد شد.

خدمات درمان در منزل

درمان در منزل علاوه بر فراهم آوردن خدمات ویزیت دکتر در منزل، می تواند شامل خدمات تخصصی مراقبتی هم باشد.

روند درمان در منزل علاوه بر نیاز به حضور دکتر جهت تشخیص و ارائه پیشنهادات و تجویز دارو به گروه پرستاری، مراقبتی و توانبخشی هم نیاز دارد. پرستاران با تجربه با انجام فعالیت هایی همچون تزریقات و پانسمان، مراقبت از زخم بستر، سونداژ، گاواژ و … به درمان بیماری و جلوگیری از پیامدهای نامطلوب بیماری یاری می کنند. تیم مراقبتی به مریض یاری می کنند تا در انجام امور روزانه خود مشارکت داشته باشد و به مرور بصورت مستقل فعالیتهای خود را انجام دهد.

استفاده از خدمات مراقب و درمان در منزل باعث درست کردن رابطه بهتر با حفظ حریم شخصی مریض در منزل میشود. این موضوع به میزان همکاری مریض و زیاد شدن سرعت بهبودی او یاری بسیاری میکند.

درمان در منزل علاوه بر کاهش قیمت های مریض، رفت و امد به مطب دکتر را کم و یا قطع میکند و از این راه درگیری اطرافیان مریض را کاهش میدهد. مریض در معرض حوادث ناشی از جابجایی قرار نم یگیرد و دیگر نیازی نیست در آب و هوای نامساعد از خانه خارج شود و هم چنین در زمان خود صرفه جویی میکند.

روند بهبودی مریض

زمانیکه دکتر و کادر درمانی و مراقبتی در منزل حاضر میشوند پایان توجه و مهارت خود را صرف ۱ شخص می کنند از این رو مریض مراقبت با کیفیت تری را دریافت میکند. و خانواده هم از نزدیک شاهد روند بهبودی مریض قرار می گیرند.

مریض می تواند وقت ملاقات خود را با دکتر تعیین بکند و یا از او بخواهد در روزهای مشخصی برای ویزیت مریض به منزل او مراجعه بکند.

مصرف داروها و توجه به رژیم غذایی مریض هم چنین برنامه ریزی برای فعالیت بدنی مریض هم جزئی از رونددرمانی مریض به شمار می روند. کادر درمانی در منزل مستقیما بر برنامه غذایی و فعالیتی مریض نظارت خواهند داشت و برنامه ریزی مناسبی برای مریض طراحی می کنند.

خدمات درمانی در منزل همراه شما

درمان در منزل گاها نیازمند تجهیزات پزشکی هم میباشد که طبق پیشنهاد دکتر متخصص میبایست برای مریض فراهم و مورد استفاده قرار بگیرد. مانیتور نمودن علائم حیاتی و نیاز به اکسیژن در مریض از جمله مواردی میباشد که میبایست بوسیله تجهیزات پزشکی صوت بگیرد.

مرکز خدمات درمانی و مراقبتی همراه شما با همکاری کادر مجرب خود در زمینه تشخیص، درمان و توانبخشی بیماران در منزل فعایت زیاد گستره ای دارد. این مرکز آماده میباشد تا در هر زمانی از شبانه روز به نیاز ای درمانی و مراقبتی شما جواب دهد و خدمات باکیفیت خود را بوسیله کادر مجرب و آموزش دیده خود برای شما فراهم بکند.

درمان در منزل، مراقبت در منزل و سایر خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی بصورت به طور کامل تخصصی بوسیله این مرکز ارائه میشود. بیماران در هرگروه سنی و با هر شرایط جسمی و روانی می اوانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

مرکز خدمات پرستاری در منزل همراه شما آماده خدمات رسانی در زمینه های :

خدمات پرستاری در منزل ،  خدمات پرستاری در بیمارستان ، خدمات پزشکی در منزل ، خدمات پرستاری از سالمند در منزل و … آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

————————————————

مطالب مرتبط:

خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان – خدمات پزشکی در منزل مرکز خدمات پرستاری همراه شما

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *