پرستاری از کودک در منزل

پرستاری از کودک در رنج سنی ۵ تا ۷ سال : فعالیت فیزیکی و تغذیه صحیح از مهم‌ترین نشانه‌های کودک سالم می‌باشد.بازی مهم ترین شکل فعالیت فیزیکی محسوب می‌شود و برترین راه برای بروز و رشد استعداد او به شمار می‌رود.

کودک با بازی نمودن به توانایی ها،ضعف ها،نکته‌ها مثبت و منفی خود پی می برد.همبازی شدن با کودک علاوه بر دلگرمی دادن به باعث تکمیل اطلاعات شما در خصوص ویژگی‌های کودک می‌شود.با درک بهتر کودک و فهمین نقاط ضعف او و یاری در برطرف نمودن مشکلات و تقویت استعداد ها،می‌توان نقش موثری در رشد کودک داشت.

در این بازه سنی می‌توان الفبا را تکمیل از گذشته به کودک آموزش داد تا با رفتن کودک به درسه ،کودک حس بهتری نسبت به دروس داشته باشد و حضور در مدرسه برای او از روی علاقه باشد.

در پایان رده‌های سنی بالا وجود مادر یا پدر الزامی می‌باشد ولی همان‌گونه که گفته شد بدلیل مشکلات مختلف،خانواده‌ها نمی توانند زمان خود را آنچنان که می‌بایست و شاید در اختیار عزیزانشان قرار بدهند.برای حل این مشکل به شما خدمات پرستاری از کودک در منزل معرفی میگردد.

پرستاران ما در موسسه خدمات پرستار در منزل همراه شما از فیلتر‌های مختلف عبور کرده و تلاش در براورده نمودن نیاز کودکان شما ذیل نظرتان و در جهت رشد و نمو آن‌ها می کنند.

————————————————

مطالب مرتبط:

خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان – خدمات پزشکی در منزل مرکز خدمات پرستاری همراه شما

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *