اجاره و فروش مانیتور پزشکی

اجاره و فروش مانیتور پزشکی :حتما از خود میپرسید که چرا از شرکت تجهیزات پزشکی همراه شما جهت اجاره مانیتور پزشکی یا اجاره مانیتور علائم حیاتی یاری بگریم؛

همراه شمامیکوشد جهت رضایت مشتریان خود برترین خدمات را با در پیشنهاد گرفتن تمامی استانداردها و در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد علاوه بر این همراه شما به یاری پشتیبان های متخصص خود میکوشد تا قدم موثری جهت بهبود شرایط اجاره دستگاه به مشتریان خود عرضه بکند.

در چند زمان اخیر تقاضا جهت اجاره ی مانیتور مریض میان خانواده‌ی نیازمندان این دستگاه زیاد زیاد شدن یافته میباشد. دلیل اهمیت این دستگاه این میباشد که برای بیمارانی که حالشان وخیم میباشد، تمامی علائم حیاتی را می سنجد و در گونه به خطر افتادان شما را آگاه میکند.

اجاره و فروش مانیتور پزشکی در مجموعه خدمات پرستاری همراه شما

شما عزیزان میتوانید برای اجاره و فروش مانیتور پزشکی به مجموعه ی پرستاری همراه شما مراجعه کنید یا با شماره های ۰۲۱-۶۶۶۷۶۸۴۰۰۹۳۷۱۵۳۴۰۲۹
۰۹۱۲۹۲۱۰۵۵۲—-تماس حاصل فرمایید.

مانیتور پزشکی چیست؟

مانیتور ۴ سیم دارد که به آن ها متصل می شود و امواج الکتریکی ضربان و قلب را نمایش می دهد. نمای جلو و کنار دستگاه شامل کانکتورهای کنار دستگاه، کلیدهای کنترل کننده عملیاتی ، صفحه نمایش ، نشانگرها ، نمای پشت دستگاه میباشد و در پشت مانیتور چندین کانکتور و ۱ فیوز وجود دارد. برای متصل نمودن ولتاژ مستقیم به سیستم یا از برق دوازده ولت اتومبیل و یا از برق منبع تغذیه ی ایزوله استفاده شود.

مانیتور تمامی اطلاعات مربوط به شرایط مریض را جمع آوری کرده و با استفاده از پردازش داخلی، اطلاعات را در صفحه به نمایش میگذارد. هر کدام از موج های روی صغحه نمایش، پارامتر مخصوصی را در مورد شرایط مریض را نشان می دهد و می توانید تعیین نمایید که کدامیک از آن ها برای مریض شما متناسب میباشد.

هدف اصلی استفاده از مانیتور علائم حیاتی

این دستگاه برای بررسی پارامترهای فیزیولوژیکی همچون آنالیز آریتمی، ضربان قلب( HR )، فشارخون تهاجمی(IBP )، فشار خون غیر تهاجمی ( IBP )، ECG، سرعت تنفس ( RR )، درصد اشباع اکسیژن ( Spo2 )، دی اکسید کربن ( CO2 )، آنالیز قطعه ST، گاز بیهوشی ( AG )، آنالیز ریتمی و دمای بدن (Temp ) مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از مانیتور پزشکی برای رده سنی های مختلف

در واقع مانیتور های نو برای تمامی رده سنی های مختلف (نوزادان، کودکان، بزرگسالان ) مورد استفاده قرار می گیرد ولی حتما به این نکته توجه نمایید که لوازم جانبی آن برای هر رده سنی متفاوت میباشد.

استفاده از هر ۱ از این لوازم جانبی تفاوت هایی دارد و هر ۱ برای ۱ بیماری خاص در ۱ رده سنی مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره و فروش مانیتور پزشکی

اجاره و فروش مانیتور پزشکی

کارایی دستگاه مانیتور پزشکی

دستگاه مانیتور علائم حیاتی جهت نمایش سیگنال‌های حیاتی مریض به‌ عنوان یکی از تجهیزات لازم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، اورژانس و اتاق‌های عمل به‌کار می‌رود. این دستگاه برای نمایش علائم حیاتی مریض میباشد و تمامی اطلاعات مربوط به علائم حیاتی مریض را نمایش می دهد.

مانیتور ها در مواقع اضطراری هشدارهایی میدهند که پرستار یا نفر مراقب میتواند در وقت متناسب به مریض رسیدگی بکند. این ویژگی سبب می شود حالا مریض بدتر نشود و علت به وجود آمدن شرایط خاص برای مریض به موقع بررسی شود.

خصوصیات دستگاه مانیتور مریض

فیوز تعبیه شده در پشت دستگاه جهت محافظت باطری هنگام شارژ و یا استفاده از آن میباشد. در صورتی که فیوز معیوب شده باشد، هنگام اتصال به برق، نشانگر وضعیت شارژ همواره به رنگ سبز روشن خواهد بود و همچنین سیستم در مورد کار با باطری داخلی با مشکل مواجه خواهد شد.

مانیتورها معمولا ۱ صفحه دوازده.یک اینچی دارند که قادر به نشان دادن ۶ شکل موج متفاوت خواهد بود. نکته ی قابل توجه در مورد مانیتور ها این میباشد که این دستگاه کوچک و قابل حمل میباشد که نیاز به فضای بزرگی برای نگهداری ندارد.

امروزه اجاره مانیتور پزشکی زیاد کارامد میباشد، ولی حتما به نکته ها ذیل توجه نمایید.

-در خصوص کیفیت و استانداردهای مانیتوری که میخواهید اجاره نمایید را تحقیق نمایید و از مراکز معتبر این دستگاه را اجاره نمایید.
-حتما هنگام تحویل از سالم بودن مانیتور اطمینان حاصل نمایید.
-الزاما دستگاهی تهیه نمایید که مطابق بر نیاز بیمارتان باشد.
-شرایط بیمار خود را با متخصیصن در میان بگذارید تا دستگاه متناسب را به شما معرفی کنند.
-حتما قطعات مصرفی دستگاهتان را مناسب با خود دستگاه تهیه نمایید.

این دستگاه ها از پیشنهاد حساسیت به سه گروه مختلف تقسیم میشوند:

حساسیت بالا: مانیتور با حساسیت بالا در قسمت مراقبت های ویژه و برای بیهوشی در اتاق عمل استفاده میشود و میزان دی اکسید کربن و فشار خون تهاجمی یا غیر سانترال را اندازه می گیرد.
حساسیت متوسط: این دستگاه معمولا در اورژانس و جراحیهای عمومی و در وضعیتی که مریض در حالت متوسطی از مراقبت قرار دارد استفاده می شود.

اجاره و فروش مانیتور پزشکی

اجاره و فروش مانیتور پزشکی

حساسیت پایین: علائم حیاتی اولیه مریض را می توان با این دستگاه بررسی نمود و حتی می توان با آن دما و NIBP را نمایش داد.
جهت اطلاعات بیش و اجاره دستگاه با پشتیبان ها و متخصصین تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *