اجاره و فروش ویلچر

اجاره و فروش ویلچر: اجاره ویلچر برای کسانی که نیاز مستمر به ویلچر ندارند زیاد متناسب میباشد برای اجاره ویلچر در تهران گونه ساعتی، هفتگی، ماهانه و سالانه با ما تماس بگیرید.📞 بسیاری از افراد تحت شرایط مختلف امکان دارد به تهیه ۱ ویلچر برای خود یا نزدیکانشان احتیاج داشته باشند.

ویلچر در مواردی مثل شکستگی، دوران نقاهت بعد از عمل،‌ سکته مغزی یا قلبی، آسیب عصبی و … کاربرد خواهد داشت. در صورتی که شما هم بصورت موقت به ویلچر احتیاج داشتید، می‌توانید با اجاره ویلچر هم از مزایای آن بهره مند بشوید.

اجاره و فروش ویلچر در مجموعه خدمات پرستاری همراه شما

شما عزیزان میتوانید برای اجاره و فروش ویلچر به مجموعه ی پرستاری همراه شما مراجعه کنید یا با شماره های ۰۲۱-۶۶۶۷۶۸۴۰۰۹۳۷۱۵۳۴۰۲۹
۰۹۱۲۹۲۱۰۵۵۲—-تماس حاصل فرمایید.

افرادی که امکان حرکت را ندارند. علاوه بر این وضعیت نشستن با یاری ویلچر بهبود پیدا می‌کند که سبب شکل گیری و عملکرد درست اندام‌ها و عضلات می‌شود. ویلچر یاری می‌کند انحنای طبیعی پشت و گردن حفظ شده، شانه‌ها، لگن و زانوها در ۱ راستا قرار گیرند و عضلات در حالت متعادلی نگهداری شوند.
کسانی که در اثر عوارض و بیماری‌های مختلف توانایی حرکتی خود را به طور نسبی از دست داده‌اند، تا وقت از ویلچر برای یاری به حرکت و تردد خود استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند با اجاره ویلچر و پرداخت قیمت کمتر نسبت به خرید، شرایط خود را بهبود بخشند.

انواع ویلچر

ویلچر ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. متداول‌ترین دسته بندی ویلچرها به ۲ گونه دستی و برقی خواهد بود. انواع ویلچر شامل:

ویلچر دستی

برای کسانی که می‌توانند با استفاده از نیروی دست و بازی خود ویلچر را حرکت بدهند، از این ویلچر متناسب میباشد. این ویلچرها در زمان‌های محدود و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویلچرهای دستی میبایست توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشند و جنس مستحکمی داشته باشند تا در برابر فشارهای فیزیکی آسیب نبینند.

البته این ویلچرها میبایست وزن سبکی هم داشته باشند تا در موارد امکان حمل و جابجایی آن به راحتی وجود داشته باشد.بنابراین در هنگام اجاره ویلچر دستی حتما به این نکته توجه داشته باشید که جنس آن از آلومینیوم با کیفیت بوده و مقاومت کافی داشته باشد. البته ویلچرهای دستی از جنس استیل با روکش کروم هم وجود دارد که کمی سنگین‌ترند ولی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

اجاره و فروش ویلچر

اجاره و فروش ویلچر

ویلچر دستی شامل ۱ نشیمن، ذیل پایی، ذیل دستی، ۲ چرخ بزرگ، ۲ چرخ کوچک متحرک و هولدر میباشد تا امکان جابجایی آن به هر گونه وجود داشته باشد.

ویلچر برقی

اجاره ویلچر برقی برای کسانی متناسب میباشد که قادر نیستند با استفاده از نیروی دست خود ویلچر را جابجا کنند. البته کسانی هم که ترجیح می‌دهند با استفاده از ویلچر برقی راحت‌تر حرکت کنند از این دستگاه استفاده می‌کنند. این ویلچرها وزن کمتری دارند و شارژی هستند؛‌ یعنی پس از مدتی کار میبایست آنان را شارژ نمود.

میزان نگهداری شارژ ویلچرهای مختلف متفاوت میباشد و برخی مدل‌ها با شارژ کامل قادرند بیشتر از ۴۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند.ویلچرهای برقی هم مثل ویلچر دستی جایی برای قرارگیری پا و دست دارند که مناسب با شرایط مریض تنظیم می‌شود. معمولا قیمت خرید یا اجاره ویلچر برقی بیش میباشد.

مدل‌های مختلف ویلچر

ویلچرها در مدل‌های مختلفی مثل ویلچر برانکاردی، ویلچر تاشو، ویلچر حمام، ویلچر پله رو و … دارند که هر ۱ کارایی متفاوتی دارد. به عنوان مثال اجاره ویلچر پله رو برای کسانی متناسب میباشد که برای تردد خود همواره نیاز به عبور از پله دارند. هم چنین اجاره ویلچر برانکاردی به کسانی توصیه می‌شود که میبایست بیش حالت خوابیده باشند.

اهمیت اجاره ویلچر

اجاره ویلچر برای بسیاری از بیماران و خانواده‌های آن ۱ امر لازم میباشد و قطعا دکتر هم اینکار را توصیه می‌کند. ولی بسیاری از افراد امکان دارد تصور داشته که برای بهبود احتیاجی به ویلچر ندارند یا این که می‌توانند با یاری سایر افراد حرکت کنند. ولی واقعیت این میباشد که گاهی برای کاهش فشار بر اندام‌ها، بهبود اندام‌های متحرک یا جلوگیری از سقوط مریض ضروری میباشد با اجاره ویلچر از مریض مراقبت نمایید.
ویلچر به راحتی قابلیت جمع شدن دارد و برای حمل و نقل در ماشین فضای کمتری را اشغال می‌کند. علاوه بر این ویلچرها در اغلب مسیرها تردد می‌کنند و مشکلی از پیشنهاد حرکت ندارند. اجاره ویلچر تاشو برای کسانی که ضروری میباشد آن را با ماشین یا سایر روش‌ها حمل کنند متناسب میباشد.

اجاره ویلچر پله رو حتی امکان عبور از پله را هم به راحتی برای بیماران فراهم می‌کند. البته میبایست توجه داشته باشید که استفاده از ویلچرهای معمولی روی پله‌ها خطرناک است و اصلا توصیه نمی‌شود.ویلچرها قیمت‌های مختلفی دارند و خرید آنان برای کسانی که به طور موقت به ویلچر احتیاج دارند منطقی نیست.

اگر قصد دارید با هزینه‌ای کمتر ویلچر مورد پیشنهاد خود را تهیه نمایید، با اجاره ویلچر می‌‌توانید نیاز خود را تا وقت بهبودی رفع نمایید.

اجاره ویلچر برقی

همانطور که قبلا اشاره کردیم ویلچر برقی به یاری انرژی الکتریکی و شارژ باتری بصورت اتوماتیک حرکت می‌کند و برای کسانی که توان زیادی برای حرکت دادن ویلچر ندارند متناسب میباشد. ویلچر برقی به گونه‌ای طراحی شده میباشد که با استفاده از آن بتوان در محیط‌های داخلی و خارجی به راحتی تردد داشت و سرعت آن مناسب با نیاز مریض تنظیم می‌شود.

علاوه بر این امکاناتی مثل کمربند، ترمز و کنترل هوشمند ایمنی آن را برای مریض فراهم می‌کند.در بسیاری از موارد کنترل جداگانه‌ای برای ویلچر در پیشنهاد گرفته می‌شود که سبب می‌شود بستگان مریض به راحتی بتوانند از دور آن را جابجا کنند. ولی به طور متداول کنترل ویلچر روی دسته آن قرار دارد تا مریض بتواند با اهرم‌ها، کلیدها و دکمه‌های آن ویلچر را به راحتی کنترل بکند.

در برخی موارد ویلچر به یاری حرکت دست، سر یا حتی چانه فرد کنترل می‌شود.اجاره ویلچر برقی برای کسانی که نمی‌توانند از نیروی دست خود برای حرکت دادن چرخ استفاده کنند یا مایل‌اند حرکت راحت‌تری داشته باشند متناسب میباشد.

اجاره و فروش ویلچر

اجاره و فروش ویلچر

مزایای اجاره ویلچر

در گذشته هر فردی که به ویلچر احتیاج داشت، با خرید ویلچر نیازهای خود را رفع می‌کرد. ولی اکنون امکان اجاره ویلچر برای کسانی که از پیشنهاد حرکتی مشکل دارند وجود دارد. اجاره ویلچر مزایای فوق العاده‌ای برای مریض و بستگان او دارد که در این بخش به قسمتی از آنان اشاره می‌کنیم:

· مهمترین مزیت اجاره تجهیزات بیمارستانی مثل ویلچر این میباشد که شما می‌توانید با کمترین قیمت اقدام به اجاره ویلچر نمایید. با اینکار دیگر قیمت زیادی را بابت خرید ویلچری که سپس از آن استفاده نمی‌کنید، نخواهید نمود.

· دیگر مزیت اجاره ویلچر این میباشد که از کیفیت آن اطمینان خواهید داشت و پیش از اجاره آن را امتحان می‌کنید. در واقع شرکت در ازای اجاره ویلچر موظف میباشد کیفیت و سلامت آن را تایید بکند و در غیر این گونه میبایست آن را تعویض بکند.

· اجاره ویلچر تاشو طبق نیاز شما و بصورت چند روزه، چند هفته یا حتی چند ماهه گونه می‌گیرد و تا مدت‌ها نسبت به خرید به صرفه‌تر میباشد.

· مزیت مهم اجاره ویلچر این میباشد که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود اقدام به اجاره ویلچر نمایید. به عنوان مثال اگر به ویلچر برقی احتیاج دارید اجاره ویلچر برقی را مد پیشنهاد قرار می‌دهید و علی رغم گران هزینه بودن به قیمت آن فکر نمی‌کنید؛ چرا که قیمت اجاره تفاوت چندانی ندارد.

· اجاره ویلچر سبب می‌شود کمتر به یاری سایر افراد برای حرکت احتیاج داشته باشید و از این پیشنهاد خودتان نزدیکانتان راحت‌تر خواهند بود.

· با در پیشنهاد گرفتن گزینه اجاره، دیگر نیازی به مراقبت‌های ویلچر نخواهد بود و شما بعد از مصرف خود آن را پس می‌دهید؛ ولی خرید ویلچر امکان دارد دردسرها و هزینه‌هایی را برای نگهداری و مراقبت از ویلچر به همراه داشته باشد.

 

مطالب مرتبط :
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *