درمان لکنت زبان کودک

وظایف پرستار در منزل

در گذشته به پایان مراقبین مریض، پرستار گفته می شده میباشد ولی امروزه پرستار به فردی گفته میشود که در این زمینه تحصیلات دانشگاهی دارد. پرستار عضوی از تیم درمانی میباشد که در بیمارستان، درمانگاه یا مطب مشغول به خدمات رسانی و نگهداری از بیماران میباشد. در این بین بیمارانی هستند که نیاز به پرستار شبانه روزی در تهران یا شهر محل زندگی خود دارند. بیماران سالمند، بیمارانی که توانایی انجام کارهای شخصی ندارند، کودکان و به طور کل کسانی که نیاز به مراقبت ۲۰ و ۴ ساعته دارند. در این گونه وجود پرستار شبانه روزی از واجبات میباشد.

وظایف پرستار در منزل
مراقبت از سالمند با پرستار شبانه روزی در تهران

پرستاری از سالمندان به طور تخصصی به نگهداری سالمندان و افراد پیر می پردازد. با توجه به این که جمعیت ایران رو به سالمندی میباشد نیاز به پرستار متخصص در این حوزه بیش احساس میشود. افراد مسن به دلیل شکنندگی اغلب به مراقبت ویژه احتیاج دارند، بخصوص این که ۱ مسئله جزئی می تواند به سرعت از کنترل خارج شود.

اگر قصد دارید پرستار سالمند بشوید میبایست بدانید روند پیری تاثیر متفاوتی روی افراد می گذارد بعضی از اشخاص با وجود بیماری شاد و راضی هستند ولی بعضی دیگر ضعیف، ناراحت و خشمگین هستند.
وظایف پرستار سالمند چیست؟

اندازه گیری و درج علائم حیاتی

تجویز دارو و اجرای دستورات دکتر

تزریق انسولین

تعویض پانسمان

مراقبت از زخم و سوند

ورزش و ماساژ مریض

آمادگی و انتقال مریض به مطب دکتر و سایر مراکز درمانی

یاری به مریض در انجام کارهای روزانه از جمله استحمام، لباس پوشیدن و استفاده از سرویس بهداشتی

و پایان فعالیت هایی که برای بهبود و آرامش فرد سالمند ضروری میباشد.

میبایست به این نکته توجه ویژه داشت که سالمندان اغلب به ۱ همدم نیاز دارند. ۱ پرستار شبانه روزی در تهران ، فردی میباشد که وظیفه مراقبت، هم صحبتی و در گاهی مواقع، همراهی و گردش با مریض و انجام کارهای روزانه خانه را بر عهده گیرد.

در اکثر مواقع سالمند نیاز به شخصی دارد که به او روحیه و انگیزه زندگی بدهد.

وظایف پرستار در منزل
پرستار کودک و پرستار شبانه روزی در تهران

شغل خارج از خانه، دوری از خانواده ها و به طور کلی زندگی مدرن فرصت کمتری به پدر و مادر میدهد. پدر و مادری تجربه دلنشین و در عین حالا سختی میباشد که وظایف بسیاری به همراه دارد. پدر و مادر شاغل نیاز دارد زمانیکه در خانه حضور ندارند، پرستار کودک یا Babysitter از کودکشان نگهداری بکند. مهدکودک ها به دلیل شلوغی و ساعات طولانی دور بودن از خانه یعنی محل آسایش کودکان، در طولانی مدت متناسب نیستند. به همین خاطر خانواده ها ترجیح می بدهند کودکشان در محیط امن خانه به همراه پرستار کودک روز را سپری بکند.

برای این منظور مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه با در اختیار داشتن ۱۰ ها پرستار شبانه روزی در تهران و شهرستان کمک رسان شما خواهد بود.

وظایف پرستار کودک

اطمینان از ایمنی و سلامت کودک

تهیه وعده های غذایی و میان وعده متناسب سن کودک

بازی و سرگرم نمودن بچه ها

یاری به تکالیف

تعویض پوشک

به موقع خواباندن کودک

استحمام و پوشاندن لباس به کودک

به طور کلی درست کردن محیط خوشحال و جواب به نیازهای عاطفی و روزمره کودک.

همانطور که میدانید پرستاری بخصوص نگهداری از کودک کار پر چالشی میباشد. که خانواده میبایست هنگام استخدام پرستار شبانه روزی در تهران یا شهر محل زندگی خود به سن کودک، ساعات نگهداری، بیماری خاص کودک و توان پرداخت قیمت ها توجه بکند.
مراقبت از مریض با پرستار شبانه روزی در تهران

شخصی که پرستاری از مریض را برعهده میگیرد میبایست در زمینه پرستاری متخصص بوده و بتواند هم در بیمارستان و هم در خانه به نیازهای بیمار جواب بگوید. پرستار شبانه روزی در تهران میبایست تحمل فشار کاری بالا را داشته باشد. خوش اخلاق، درک بالا و دارای مهارت ارتباطی پسندیده باشد، زیرا تحمل رنج بیماری برای بسیاری از افراد سخت بوده و امکان دارد رفتار مناسبی با مراقب خود نداشته باشند ولی پس از بهبودی سعی های زیاد پرستار را فراموش نمی کنند.

وظایف پرستار در منزل
وظایف پرستار مریض

درست کردن فضای امن و آهسته برای مریض

چک نمودن پرونده مریض و گزارش تغییرات وی به دکتر

آموزش به اطرافیان مریض جهت جلوگیری از آسیب زدن به او

نمونه گیری از خون و ادرار جهت انتقال به آزمایشگاه

پانسمان زخم و تزریقات

ماساژ و جلوگیری از زخم بستر

کنترل دمای بدن، فشار خون و علائم حیاتی

همکاری با دکتر و خانواده مریض

مرکز خدمات پرستاری همراه شما با سالها تجربه درخشان در این زمینه و همکاری با پرستاران مجرب و آموزش دیده بمنظور مراقبت در منزل آماده نگهداری و خدمات رسانی به مردم عزیزمان در سراسر ایران میباشد.

عشق به سالمندان و کودکان در قلب ما جاریست.

 

مطالب مرتبط :

 

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *