اجاره تخت بیمارستانی

اجاره و فروش تخت بیمارستانی:تخت بیمارستانی یکی از مهمترین تجهیزاتی میباشد که از آن علاوه بر بیمارستان ها در منازل، کلینیک ها، مطب ها، خانه سالمندان و… استفاده میشود، تخت های بیمارستانی هزینه بالایی دارند از این جهت امکان دارد خرید آن برای تمامی افراد امکان پذیر نباشد، در نتیجه ما اجاره تخت بیمارستانی را نظر می بدهیم.

برخی از بیماران می توانند دوران نقاهت شان را با دستور دکتر در منزل بگذرانند، بسیاری از بیماران هم ترجیح می بدهند که در منزل و به دور از عفونت های بیمارستانی استراحت کنند، از این جهت برای اجاره تخت بیمارستانی به دنبال مرکز مجاز و معتبر می گردند.

اجاره و فروش تخت بیمارستانی در مجموعه خدمات پرستاری همراه شما

شما عزیزان میتوانید برای اجاره و فروش تخت بیمارستانی به مجموعه ی پرستاری همراه شما مراجعه کنید یا با شماره های ۰۲۱-۶۶۶۷۶۸۴۰۰۹۳۷۱۵۳۴۰۲۹
۰۹۱۲۹۲۱۰۵۵۲—-تماس حاصل فرمایید.

تخت بیمارستانی یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که می تواند بصورت ۲۴ ساعته مورد استفاده بیماران قرار گیرد، تخت های بیمارستانی بر اساس نوع مکانیزم، تعداد شکن، کاربرد و طرز استفاده با یکدیگر متفاوت بوده و از هر کدام استفاده مخصوصی میشود.

تخت بیمارستانی

به نقل از wikipedia – تخت بیمارستانی تختی میباشد که مخصوص بیماران بستری در بیمارستان یا سایرینی که نیاز به نوعی مراقبت بهداشتی دارند طراحی شده میباشد. این تخت ها هم برای آسایش و رفاه مریض و هم برای آسایش پرسنل بهداشتی دارای ویژگی های خاصی هستند.

ویژگی های معمول شامل ارتفاع قابل تنظیم برای کل تخت، سر و پاها، ریل های جانبی قابل تنظیم و دکمه های الکترونیکی برای کار با تخت و سایر دستگاه های الکترونیکی نزدیک میباشد.

چه زمانی به اجاره تخت بیمارستانی نیاز داریم؟

زمانیکه استفاده از تخت معمولی برای استراحت افراد امکان پذیر نباشد میبایست از تخت بیمارستانی استفاده بکند، تخت بیمارستانی تختی استاندارد است که دارای ویژگی های مختلفی بوده و با توجه به بیماری افراد قابل استفاده میباشد.

در صورتی که مریض توانایی حرکت و مکان به جایی داشته باشد می تواند با استفاده از اهرم در تخت مکانیکی وضعیت بدن خود یا ارتفاع تخت را تغییر دهد، در غیر این گونه استفاده از تخت های نیمه برقی و برقی نظر میشود.

اجاره تخت بیمارستانی

تجهیز سلامت یکی از مؤسسات مجاز و معتبر برای خرید و اجاره تجهیزات پزشکی از جمله اجاره تخت بیمارستانی در تهران میباشد که میتوانید با خیالی آسوده به اجاره انواع تخت بپردازید.

انواع تخت بیمارستانی بر اساس مکانیزم

تخت بیمارستانی دارای سه نوع مکانیکی، برقی و نیمه برقی میباشد که میتوانید اجاره آن را با توجه به دستور دکتر انجام بدهید، انواع تخت های بیمارستانی که از موسسه تجهیز سلامت اجاره می نمایید تخت های با کیفیتی هستند که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده اند.

اجاره تخت بیمارستانی میبایست مطابق با تجویز دکتر و یا مشاوره با کارشناسان مرکز تجهیز سلامت انجام شود، چرا که هر نوع تخت برای بیماری های خاصی طراحی شده میباشد، ضمن این که برای اجاره تختی متناسب، ضروری میباشد که سن و وزن مریض هم مورد توجه قرار گیرد.

یک. تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت بیمارستانی مکانیکی ساده ترین نوع تخت ها بوده و متناسب افراد و بیمارانی میباشد که ضروری نیست موقعیت شان به طور مداوم تغییر بکند، تخت بیمارستانی مکانیکی دارای یک اهرم میباشد که از آن جهت تنظیم ارتفاع تخت و بالا و پایین آوردن قسمت سر و پای مریض استفاده میشود.

اهرم های تخت های مکانیکی در قسمت پایینی تخت تعبیه شده و برای کسانی که توانایی حرکت دارند متناسب میباشد،استفاده از تخت مکانیکی بیمارستانی برای افراد بیماری که نیاز است برای طولانی مدت از تخت استفاده کنند توصیه میشود.

اجاره تخت بیمارستانی

اجاره و فروش تخت بیمارستانی

۲- تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی تختی متناسب برای افراد و بیمارانی میباشد که امکان تغییر موقعیت ندارند، این تخت با برق و باتری کار میکند و تغییر موقعیت و تنظیم ارتفاع این تخت بصورت اتوماتیک و بوسیله ریموت کنترل انجام میشود.

۳- تخت بیمارستانی نیمه برقی

تخت بیمارستانی نیمه برقی تختی میباشد که دارای ۱ موتور برای تغییر وضعیت قسمت بالایی و پایینی تخت میباشد ولی ارتفاع آن بصورت دستی و به یاری اهرم تعبیه شده تغییر کرده و تنظیم میشود، این تخت اغلب متناسب بیماران و کسانی میباشد که نیازی به تنظیم ارتفاع تخت ندارند و تنها نیاز میباشد که هر از چندگاهی موقعیت بدن شان تغییر بکند.

انواع تخت بیمارستانی بر اساس شکن

تخت بیمارستانی تک شکن یا ساده یکی از کاربردی ترین انواع تخت ها میباشد این تخت متناسب بیمارانی میباشد که برای مدت وقت کوتاه نیاز به استفاده از تخت بیمارستانی دارند، در تخت تک شکن امکان تغییر زاویه قسمت بالایی تخت وجود دارد.

تخت تک شن متناسب بیمارانی میباشد که بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از تخت استفاده نمی کنند و می توانند تحرک و حرکت داشته باشند و به انجام امور روزمره بپردازند.

تخت بیمارستانی ۲ شکن

تخت ۲ شکن از دیگر انواع تخت بیمارستانی میباشد که امکان تغییر زاویه سر و پاهای مریض در این تخت تا ۴۵ درجه وجود دارد، تخت بیمارستانی ۲ شکن برای بیمارانی که دارای شکستگی در ناحیه پایشان هستند متناسب میباشد و میتوانید آن را به راحتی از موسسه تجهیز سلامت اجاره نمایید.

۳- تخت بیمارستانی ۳ شکن

یکی از کاربردی ترین و جدیدترین تخت های بیمارستانی تخت بیمارستانی سه شکن میباشد که برای بیمارانی که به هیچ عنوان قابلیت حرکت و مکان به جایی دست ها و پاهای شان را ندارند متناسب میباشد، تخت بیمارستانی ۳ شکن قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و امکان تغییر حالت سر، پاها و قسمت میانی بدن در این تخت وجود دارد.

انواع تخت بیمارستانی با توجه به عملکرد

تخت معاینه: تخت های معاینه اغلب تخت های مکانیکی ۲ شکن هستند که پایه های فلزی داشته و سطح روی شان با فوم پوشیده شده میباشد.

تخت بستری: این تخت ها در انواع مختلفی تولید میشوند و امکان استفاده از آن ها علاوه بر بیمارستان در مکان های دیگر وجود دارد، تخت های بستری می توانند مکانیکی یا برقی و نیمه برقی باشند و تعداد شکن های شان متفاوت باشد.

تخت اورژانس: تخت های اورژانس داری بد ساید هایی در اطراف شان هستند که از بیمار در حین حرکت محافظت بکند، این تخت ها دارای چرخ های زیاد بزرگی هستند که مکان به جایی شان راحت باشند و برای نگهداری سایر تجهیزات از جمله کپسول اکسیژن و… دارای نگهدارنده می باشند.

تخت بستری اطفال: این نوع از تخت دارای بدنه زیاد مقاوم بوده و برای محافظت از اطفال دارای بد ساید های کناری میباشد، تخت بستری اطفال می تواند تک شکن، ۲ شکن و ۳ شکن باشد.

تخت سی پی آر: تخت های سی پی آر به نوعی ساخته شده اند که جریان الکتریسیته را از خود عبور ندهند چرا که کادر درمان برای بیمارانی که ایست قلبی پیدا کرده اند از دستگاه های الکتروشوک استفاده می کنند و این دستگاه حامل جریان برق است در نتیجه این تخت ها رسانایی ندارند، ضمن این که مقاومت زیاد بالایی در برابر فشار های احیا دارند.

تخت ریکاوری: از تخت ریکاوری برای انتقال بیماران بعد از عمل به اتاق بستری استفاده میشود، این نوع تخت دارای بد ساید های بلند بوده و روی این تخت برای نگهداری اشیا و تجهیزات نگهدارنده وجود دارد.

تخت معاینه زنان و زایمان: تخت زایمان تختی مخصوص میباشد که دارای ۳ بخش محل نشستن، تکیه گاه و محل پاهای مریض میباشد، امکان زایمان و معاینه و بستری بر روی این تخت وجود دارد، این تخت مجهز به ضربه گیر بوده و جهت حرکت سریع در راهرو و بخش های مختلف دارای چرخ های زیاد بزرگ میباشد، برخی از تخت های زایمان قابلیت اتصال تجهیزات مورد نیاز برای پیش و بعد زایمان را هم دارند.

تخت اتاق عمل و جراحی: تخت جراحی تختی کاربردی میباشد که سطح روی آن از فلز، پلاستیک یا کامپوزیت ساخته شده و این نوع تخت جهت پوشش دهی مریض در موقعیت های مختلف امکان تغییر زوایای مختلفی را دارد.

تخت جراحی زیبایی: تخت هایی که برای جراحی های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع مکانیکی و برقی تولید شده و امکان تنظیم ارتفاع و تغییر زاویه تکیه گاه در این تخت ها وجود دارد.

تخت دیالیز: تخت دیالیز تختی مخصوص است که می تواند به صندلی تبدیل شود، تخت های دیالیز به گونه های تولید میشوند که مریض در آن ها بی حرکت قرار گرفته و برای پرستار راحت باشند.

تخت ارتوپدی: تخت ارتوپدی از دیگر انواع تخت ها میباشد که دارای بخش هایی برای قرار گیری دست و پاهای شکسته میباشد.

تخت بیمارستانی روان پزشکی: اغلب تخت های بیمارستانی روان پزشکی ساده و مکانیکی هستند.

نکته ها مهم در اجاره تخت بیمارستانی

برای اجاره تخت بیمارستانی در منزل به نکته ها ذیل توجه نمایید.

به وزن مریض توجه نمایید

هنگام اجاره تخت بیمارستانی به وزن بیمار دقت کرده و تخت را متناسب با وزن مریض انتخاب و اجاره نمایید.

به قد مریض توجه نمایید

اگرچه که تخت های بیمارستانی در ابعاد استاندارد تولید میشوند ولی قبل از اجاره تخت بیمارستانی قد بیمار را در پیشنهاد داشته باشید و دقت نمایید که قد مریض با تخت مناسب باشد.

جنس بدنه و اسکلت تخت را در پیشنهاد بگیرید

تخت های بیمارستانی در جنس های مختلفی مانند آلومینیوم، فلز، پلاستیک و کامپوزیت تولید میشوند، تخت های فلزی برترین گزینه برای اجاره و خرید هستند.

جنس پایه های تخت را در پیشنهاد بگیرید

پایه های تخت های بیمارستانی در جنس های مختلفی تولید میشوند، برترین جنس برای پایه های تخت های بیمارستانی آهن میباشد و این پایه ها عمر طولانی تری نسبت به سایر پایه ها در جنس های دیگر دارند.

جنس روکش تخت را در پیشنهاد بگیرید

روکش تخت های بیمارستانی دارای جنس های مختلفی هستند، برترین جنس برای روکش تخت بیمارستانی چرم میباشد.

به تعداد شکن های تخت توجه نمایید

از دیگر موارد مهمی که میبایست هنگام اجاره تخت بیمارستانی در پیشنهاد بگیرید تعداد شکن های تخت میباشد، جهت آسودگی مریض و پرستار تختی با تعداد شکن های متناسب را اجاره نمایید.

مزایای اجاره تخت بیمارستانی

در اختیار داشتن تختی متناسب که وضعیت بدن را در موقعیتی قرار دهد که دارای آسایش بیشتری میباشد و جابجایی هم با آن ساده تر میباشد، امر مهمی میباشد که می تواند در روند بهبودی اثر مثبتی داشته باشد، برخی از مزیت های اجاره تخت بیمارستانی عبارت اند از:

آسان تر شدن مراقبت از بیمار

قابلیت تنظیم نمودن ارتفاع و موقعیت بدنی مریض موجب میشود که مراقبان بتوانند راحت تر به مریض یاری کنند و هم چنین امر بلند نمودن مریض هم به نیروی فیزیکی کمتری نیاز خواهد داشت.

اطمینان داشتن از ایمنی بیمار

تخت های بیمارستان دارای ریل های محکمی هستند که از افتادن از تخت جلوگیری میکند.

راحت تر خوابیدن مریض

خواب باکیفیت موضوعی میباشد که در کوتاه تر شدن دوران نقاهت مریض نقش دارد، با استفاده از تخت های بیمارستانی میتوان موقعیت متناسب خواب را جهت راحتی بیش پیدا نمود.

اجاره تخت بیمارستانی

اجاره تخت بیمارستانی

صرفه جویی در قیمت ها

تخت بیمارستانی از تجهیزات پزشکی گران قیمتی بوده که خرید آن چالش برانگیز میباشد، در وقت نیاز به تخت بیمارستانی میتوانید آن را با قیمتی کمتر اجاره نمایید.

عدم مشکل انبار نمودن

با اجاره تخت بیمارستانی پس از بهبود خود که دیگر نیازی به تخت بیمارستانی نخواهید داشت و تخت بلا استفاده باقی می ماند، مشکلی در انبار نمودن نخواهید داشت و تخت را به مرکز بازخواهید گرداند.

هزینه اجاره تخت بیمارستانی تهران

هزینه اجاره تخت بیمارستانی در تهران به عواملی نظیر تعداد شکن، نوع مکانیزم و مدل تخت و سایر امکانات تخت بستگی دارد، به هیچ عنوان نگران هزینه اجاره تخت بیمارستانی نباشید چرا که تمامی قیمت ها در این مرکز مقرون به صرفه بوده و متناسب میباشد برای اجاره تجهیزات پزشکی یا خرید تخت بیمارستانی وبسایت تجهیز سلامت در خدمت شما است.

 

مطالب مرتبط:

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *